Vejby KFUM

Vestvendsyssel distrikt

Praktisk

Som spejder i Vejby gruppe er vi ude i det fri, ligeså ofte vi kan, så sørg for altid at være klædt på efter vejret til møderne, da vi ikke kender til dårligt vejr.

Alle vores voksne ledere er frivillige og ulønnede.
Kontingentet opkræves en gang årligt.

Kontingentet dækker materialer, mærker til uniformen, blade, afgift til korpset mm.
Som medlem er du dækket af KFUM-Spejdernes ulykkesforsikring når du er til spejder.

Hvis dit barm gerne vil være spejder, men pengene små, kan du søge om at få en friplads:
www.spejdernet.dk/friplads

Børneattester:

Alle børne- og ungdomsorganisationer kan desværre komme i situationer, hvor nuværende eller tidligere
medlemmer bliver anklaget for seksuelle krænkelser. Hos KFUM-Spejderne arbejder vi åbent og aktivt for
at undgå disse situationer, ved at screene vores frivillige ledere.
Således er det et krav, at alle ledere og medhjælpende medlemmer over 15 år afleverer børneattest fra Det Centrale Kriminalregister.